lunes, 23 de abril de 2012

El Albo Occidental. Somiedu

Dempués de 5 kmtrs caleyando, l.legamos a L.lagu del Val.le. Buscamos el P.R. As-15 a la manzorga y tomámoslu en sén noreste.Al l.legar a la fuente, desviámonos penriba. Per una vira ´l ganáu, vamos buscando una cuevina que tién un muriu delantre; a la so manzorga, hay una pasada que mos dexa a la vera los foyos que dende equí lleguen hasta la Peña ´L Colláu del Albo y vemos ya ´l Picu Albo Occidental, al completu.
otra vez el L.lagu ´L Val.le y tamién el Picu Mortera, 2018 mtrs.Les Morteres y la Pena L.lana,...Subiemos pel cantu que va hasta un múriu grande, ya muy arriba y rodiándolu, pela mandrecha, siguimos subiendo pegados a élHasta L´Arista Cumera.
A lo últimu, la Cordalera d´Ubiña.El L.lagu Calabazosa, como todos los demás del Val.le Saliencia, xeláu. El Val.le ´L L.lagu.L.lagu ´L Val.le, xeláu al completu, esti Domingu de Ramos de 2012.Cume de L´Albo Occidental, en Parque Ñatural y Reserva la Biosfera de Somiedu. A lo últimu: Peña Orniz, Cuetu Crespu, Muria Brava.Lleendo la tarxeta que dexó daquién.
Volvemos sobre los nuesos pasos hasta la fuente y tomamos otra vez el camín nel mesmu sén, hasta ´l coche que tenemos aparquíau en L´Oteiru, Val.le ´l L.lagu, Somiedu, Asturies, ú l.legamos 5 hores dempués.La última güeyada colos prismáticos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario