miércoles, 18 de abril de 2012

De San San Cristóbal a Silviel.la, Balmonte Miranda

Entamamos a caleyar en San Cristóbal, Balmonte Miranda.Xunta la parada l´autobús, na mano contraria a l´ilesia y un pocu más allá, según vamos pola carretera As-227 en direución a Somiedu, atopamos esti lletreru que mos va llevando pueblu alantre hasta la piscifactoría.

Güey, La Xerra del Cauríu, na mecedura los ríos Pigüeña y Narcéa, nun se ve bién pola borrina.Dempués de pasar delantre unes ruínes de lo que paez una minicentral llétrica ó quiciabes lo seyan d´un molín ó una frágua ó un mazu,entramos dafechu nún castañéu con delles de cuerries, derrumbades les más.
...............¿Seria ´l picaniellu el que fexo los furacos?.
Tamién hay otros árboles nesti bosque sombríu y húmedu, como se pué ver pol mofu los cartelos, polo que ye la cuenta pa pasiálu ´n branu.
...
...
...
...
...
...
...
Los ñeños pueden entretenese bién d´ello buscando los tueros, fueyes, frutos y tamién los ñeros, páxaros y demás.
El camín métese baxu ´l canal,
pa dempués xubir por riba d´él
y más allá volver baxar,
tóu ello con cuestines siavines. El potrín mamando llechi calentino y de calidá, como nun diba ser menos col buén campu que pastia la yegüa.
...
...
Llegamos a l´ ária recreatívo de Las Llavanderas, nel que hay un mirador atecháu que ye la cuenta pa guardase en casu llover, diseñáu pol artista villaviciosín Pablo Maojo.
Lletreros desplicativos, enséñenmos el saltaderu los salmones,
y subidos a la compuerta la presa que lleva
l´agua al canal, contemplamos el pueblu de Silviel.la dempués de dos hores de camín.

No hay comentarios:

Publicar un comentario