lunes, 30 de julio de 2012

Requexón, 2174 mtrs, en travesía

Salimos de Buferrera, onde s´atopa ´L Centru Visitantes del Parque Ñacional de los Picos d´Europa, al que llegamos por Cuadonga. Atraviesamos la Vega Enol y vemos asina de güapu ´L Llagu Enol a les 7´30 la mañana del domingu 22 de xunetu.
Siguiendo la pista, llegamos a Pandecarme onde garramos el camín al Mirador de Ordiales. Vamos pasando por el Pozu l´Alemán en ríu Pomperi, vega La Piedra, vega Canraso, mayada La Rondiella, 
colláu Gamonal, onde ya vemos : Vega Redonda, col refuxu vieyu y la cabaña de "Remis", el antiguu y famosu guarda y guia, que vivió retiráu y ya vieyín hasta hay unos meses en Cangues d´Onís. Tamién vemos tóu ´l camín de vuelta desde ´L Requexón (arriba mandrecha): colláu Les Merines, Mosquil de Cebolleda ó Mazada y Llampa Cimera. (aunque baxamos desviándomos).
 
Baxamos a Vega Rionda (Vega Redonda), bebemos, cargamos les cantimplores y siguimos caminando y parando de cuando ´n vez a güeyar: Al Este: La Sierra ´L Cuera, de la que na más asoma el Picu Torvina. Tamién Llerosos y H.ascal.
Dempués de subir la Cuenye Cerráu, pasar el Colláu del Forcáu y atraviesar la Canal Vaquera, dexamos el camín enantes de llegar a la Vega Ordiales y vamos subiendo pela paréa que mos va llevando a la cume del Picu Cotalva.
Al norte, la Sierra ó Cordillera ´L Sueve, como gusta llamar a los del llugar, ya quedó tapecía de ñubes.
Vega y Llagu Enol.
Al oeste: el Cordal de Ponga,
más cerque,
Sierra Bescoba,  pueblu de Amieva, praderíes d´Angón.
Na cume del Cotalva, ya vemos el Requexón y lo que queda hasta Él: caminando, trepando y destrepando, por aristes lo más.
Vamos crestiando y dexando tras de nós el Picu Cotalva y la Torre la Canal Vaquera. 
 Na Horcada ´L Poyu, metémonos a una chimenea en medio la paréa y saliemos per una vira a la mandrecha pola que pasamos baxu la cume ´L Tercer Poyón.
 llegando al pié la gran mole del Requexón, vemos en Segundu Poyón la pergüapa llínia pende va la vía d´escalada: "¡ Que Tiren la Pipota !".
"¡Que Tiren la Pipota!": abierta va unos años por José Bobes y Álvaro Barceló. Si queréis más datos della, ponéis un comentariu nesta entrada y contestamos.
Requexón . Tamién: H.ou Lluengu, Torrezuela, Cabra blanca, ...
Llegando a la Cume del Requexón, polos preciosos canalizos la última llámbria. En baxu: Los Séos d´Ozania.
Cume ´l Picu Requexón, 2174 mtrs. Cangues d´Onís, Asturies.
Peña Beza y Cantu Cabroneru.
Llerosos y H.ascal.
Cebolledes, Peñasanta d´Enol, Torre la Canal, Maríes, ...
Baxando, tenemos esta vista del Llagu Ercina, mientres paramos a xintar daqué llegando al Porru Bolu y H.ou Les Poces.
Nenúfares en Llagu Enol.
Volvemos a Buferrera diez hores y media dempués.

3 comentarios:

  1. La primera foto perguapa. La ñeblina en el llagu de premiu. Les portilles canadiendes paez que funcionen.
    Que-y tiren La Pipota... Pa subila yo, non ye; pero tuve la suerte de ver les fotos de la apertura. Tan perguapes como la primera foto de esta carrilonada al Requexón. Tovía acuérdome de la travesía baxu el rosetón característicu del segundu Poyón.

    Ricardo.

    ResponderEliminar
  2. Perguapa entrada... esos Poyones y la torre de la Canal Vaquera inda tan na carpeta de pendientes, jeje

    Un saludu

    ResponderEliminar
  3. Como me presta que escribáis. Era un díi tan güapu, una ruta tán preciosa y una compañía de artistas plásticos tán andarinos, que la cosa non pudo salir meyor. A ver si sigue ´l buén tiempu y repetimos más salides destes.
    Caleyando mundiu alantre.

    ResponderEliminar