lunes, 3 de mayo de 2010

Versayes

Va pocu que salió ´n periódicu un gran reportaxe sobre esti barriu d´Avilés y dicialo cuasi qu´tou dél, pero nun mentó pa ná lo que tamos viendo na semeya.
Trátase del " Boulder ", pallabra francesa, país muy allegáu y a too lo que tién que ver cola escalada.
Nel casu del bulder, vemos que nun se usa cuerda y hay que dir pasando de un lláu a otru del muriu ensin tocar el suelu y pa ello nun queda más remediu que estirase, encoyese, apretar el cuerpu, y sobre tou aguantase na más que enos dedos de pies y manes. Les vies de Versayes tienen una dificultá ente los grados "5º y 7C ", dependiendo de que se puedan usar más o menos dedos y si son enteros ó medios ó solu la yema ó parte d´ella. Vemos equí como esti mozu tién unes postures difíciles y notense-y todes les febres del cuerpu pola fuercia que tá faciendo pa guardiar l´equilibriu y nun cayer. Podeis echavos cuenta del esfuerciu fisicu y mental pa atalantar onde pisar u onde se garrar y nun desequilibrar, con tou ello el sudu brota ensin parar y asgaya, por eso lleven colgáu del cintu una bolsina con sales de magnesio na que meten la mano y se unten bién pa nun resbalar, son eses marques blanques que se ven en delles de piedres

2 comentarios:

  1. Los escaladores de Uviéu se quejen porque Gabino puso un rocódromo al aire llibre. En Villaviciosa tardó en facese un.
    ¿Qué ye que anantes non podía trepase en villas y ciudades? Pues sí, hasta en inviernu y al aire llibre. Pero, como los críos, hay que tener imaginación. Y, encima, no tenemos que pagar un seguru de montaña (de escalada) pa ir a facer lo que faí un crío.
    Yo una vez usé esos polvos, pero para hacer barras. Puede que sirvan de algo... para el que faiga 500 ó libere un 7c.
    Y los gatos (las zapatillas)... Descalzo o con playeros rotos, incluso con calcetines, se pasa bien igual.
    La natación y la trepada son connaturales con el hombre, desde bebé (por algo somos parientes del mono y descendemos del mar).
    En Francia se faí gimnasia en los rocódromos, pues es un ejercicio muy completo.
    Ricardo

    ResponderEliminar
  2. Esti barriu Avilesín, tién tradición y ye muy conocíu ente los escaladores de bulder de toda España.
    El que baxa al suelu, tién que volver entamar desde ´l principiu y tamién que dar la vuelta ensin posase si quier dicir que fexo la vía. Puede que lo paeza, pero de verdá que nun ye fácil. Prová-y.

    ResponderEliminar